Visita d’una dona amb discapacitat auditiva

El dijous 25 d’abril els alumnes de 5è, després d’haver llegit el llibre “Óyeme con los ojos” (el protagonista del qual és un nen que es queda sord) van rebre la visita de la Mati, una noia sorda. La Mati ens va explicar com se sentia quan era petita a l’escola, com va patir el ser diferent als seus companys i també com és la seva vida en l’actualitat. Fa nou anys li van posar un implant coclear i la seva audició és molt bona.

El seu relat ens ha fet veure que no hem de tenir por a les persones amb discapacitats, sino que les hem d’ajudar a que es puguim integrar a la nostra societat, i desenvolupar una vida plena.

Com diu l’Horacio (el protagonista) al llibre: “Al mal que no tiene cura, hacerle la cara dura”

Moltes gràcies Mati per la teva amabilitat!!