Storytelling a infantil

Les nenes i els nens d’ educació infantil  hem aprofitat molt la biblioteca aquest curs, especialment a l’ hora dels tallers. Cada dimarts i dijous després del pati fem grups internivell i una de les activitats que fem es diu Storytelling, “conta contes” en anglès.

Ens agrada molt venir a aquest espai de l’escola!! Com que sempre recordem i respectem les normes, és molt fàcil preparar-se per escoltar algun conte divertit: seiem molt tranquils/es i còmodes en els coixinets, posem els ulls de mussol, les orelles d’elefant i la boca de pinyó i ja podem començar!!

Per acabar l’ activitat, fem alguna manualitat que ens podem endur a casa.

Què divertit!!