BE: dinamització i recomanació de lectures al MAC

biblioteca-mac_formacio-profes2017_c

El passat dimecres 25 de gener l’assessora de les Biblioteques escolars de Cornellà, Júlia Baena, va realitzar a part del professorat de l’Institut Maria Aurèlia Capmany una sessió de dinamització sobre l’ús de la BE i de recomanació de llibres.
biblioteca-mac_formacio-profes2017_b
L’activitat va ser molt engrescadora i interessant ja que d’una banda es va mostrar la necessitat de fer saber al nostre alumnat el funcionament bàsic de les Biblioteques, i per una altra es van donar a conèixer les darreres adquisicions i novetats de la Biblioteca del nostre Centre.

Moltes gràcies, Júlia.

Blog de la Biblioteca del MAC