Recomanacions lectores escola Jacint Verdaguer

A l’escola Jacint Verdaguer de Cornellà , des de ja fa molts cursos, fem una activitat relacionada amb les recomanacions dels llibres que els companys consideren que val la pena esmentar. Aquesta és una activitat, que es realitza a cicle mitjà, per fomentar l’ús de la lectura entre els nens i les nenes de l’escola.

Al llarg del curs i setmanalment, es dedica una hora d’un dia en que els alumnes poden fer la recomanació d’un llibre, comic o revista que els hi hagi agradat. Explicar de què va, quina part és la que més els hi ha agradat. O tot el contrari, exposar un llibre que no els hi hagi agradat gens, i que expliquin el motiu.

Aquesta activitat queda englobada dintre de la sessió de català, quan treballem l’expressió oral.

Convertint a l’alumne en protagonista per una estona fomentem la lectura i la capacitat de parlar en públic, afavorim el gust per la lectura, i alhora millorem la competència en comunicació oral dels nostres alumnes.