Recomanació de llibres al Cicle Mitjà

poesiaPer Sant Jordi, com tots els cursos, a l’escola Antoni Gaudí de Cornellà celebrem els Jocs Florals de l’escola. També aquest curs singular tots els alumnes de primària han participat elaborant textos poètics sobre els tema de les emocions, hem pogut gaudir de rodolins, poemes, acròstics, cal·ligrames …

Al marge d’aquestes tipologies textuals, al cicle mitjà també ens ha semblat adient de dedicar vàries sessions a la recomanació de llibres llegits a l’aula. Cada alumne ha presentat als seus companys de un dels llibres llegits, tot exposant de forma oral, les característiques del llibre, un breu resum i la seva opinió.

Aquest treball de biblioteca d’aula l’hem arrodonit elaborant un mural amb els textos escrits sobre la recomanació del llibres aportant una petita il·lustració.

Hem de mantenir encesa la flama de la lectura en els nostres alumnes i,expressar les seves opinions i preferències recomanant llibres ens ha semblat molt interessant per a poder assolir el gust per llegir, formar lectors crítics i enriquir la seva formació personal.