Padrins de lectura 1r-5è curs 2018-19

El passat 1 d’octubre va tenir lloc l’acte d’apadrinament dels alumnes de 1r amb els de 5è. Aquests alumnes van conèixer la seva parella de lectura que durada dos cursos. Durant dos cursos s’ajuntaran una vegada al mes per compartir una estona de lectura i contes, així com altres activitats fora de l’escola. Els alumnes s’han intercanviar uns punts de llibres fets per ells.

Com sempre, l’acte va comptar amb la presència de l’escriptor Ricardo Alcántara que de nou ha regalat a cada nen i nena de 1r uns dels seus llibres amb una dedicatòria personal. Els més petits estaven encantats i així s’ho van demostrar amb unes fortes abraçades.

En Ricardo ja té editats 225 llibres!!!

Moltíssimes gràcies padrí per les teves magnífiques aventures!! T’estimem de debò!!