L’escola Mediterrània participa a l’Atrapallibres

Atrapallibres 21El premi Atrapallibres és una activitat de foment de la lectura organitzada pel Consell Català del llibre Infantil i Juvenil (CLIJ) que convida als infants de 9 a 12 anys i joves de 13 a 16 anys a esdevenir jurat d’uns premis de literatura infantil i juvenil.
Aquests són els únics premis d’aquesta naturalesa i la selecció de llibres a llegir i un dels seus objectius és:

– Promoure la lectura, en llengua catalana de qualitat.
– Oferir una experiència lectora motivadora que els dona l’opció de convertir-se en Jurat d’un premi i que va més enllà del seu centre escolar, llibreria o biblioteca.
– Donar valor i veu a l’opinió dels infants i joves com a lectors.
– Contribuir a la seva formació literària a partir d’una lectura analítica, crítica i reflexiva i la pràctica de la conversa literària.

Enguany l’escola Mediterrània de Cornellà ha participat i ha fet referència al seu web.
L’històric de llibres seleccionats en altres edicions pot ser un referent de recomanacions bibliogràfiques per tenir present si no sabeu quin llibre triar pels vostres alumnes.