Les famílies del Galí i els contes

Hola amics i amigues! Sóc la Aina, alumna de tercer de l’escola Alexandre Galí. En aquest article us vull explicar una experiència que he viscut a l’escola.

La Pepi i l’Antonio, que són els responsables de la biblioteca de l’escola, ens van dir que aquest curs podien venir les famílies a llegir o explicar-nos un conte. Això va ser meravellós! La meva mare o el meu pare explicant-nos un conte als meus companys/es i a mi! Quina felicitat em va donar.

A més a més, també em vaig assabentar que els meus companys de tota l’escola estaven fent la mateixa activitat. Tots ells, des de P3 fins a 6è van viure la mateixa experiència. Fins i tot va venir l’àvia del  germà del meu millor amic que fa P3.

Un molt amic meu de 1r em va dir que el pare d’un company seu va venir i els hi va explica un conte típic del seu país, Alí Babà i els 40 lladres. Els hi va fer un dibuix per explicar-los com era el desert i fins i tot van escolar música típica d’ allà. Quina tarda més maca van passar!

A l’escola sempre ens diuen que els hi agrada molt que les nostres famílies vinguin i estiguin amb nosaltres i jo sempre li dic a la meva tutora, la Sara, que si a ella li agrada, a nosaltres més.

Fins aviat companys!

Una abraçada