Jocs Florals a l’escola Antoni Gaudí

Jocs Florals 2019 Antoni GaudíL’escola Antoni Gaudí, com cada any, celebrem els Jocs Florals a tota l’escola. Cada nivell redacta una tipologia textual.

Seguidament un jurat que està format per una part del professorat escull un guanyador/a i un finalista de cada curs.

Els jocs florals permet a l’alumnat desenvolupar la creativitat de l’expressió escrita i compartir-la amb la resta de la classe i de l’escola.

Alguns d’aquests escrits permeten interrelacionat-los amb altres continguts que s’han treballat al llarg del curs, a més a més, l’experiència pròpia de cada nen/a.

Aquest any ho hem realitzat el dimarts, 30 d’abril. Ho hem fet al pati de l’escola a la tarda. Posteriorment els alumnes de sisè eren els presentadors i anaven dient el guanyador/a i finalista de cada curs.

El guanyador sortia i llegia el seu text i com a premi rebia un llibre i el finalista un diploma.

A continuació us exposem unes fotos d’aquest dia tan bonic i especial per els alumnes.