Hem conegut l’autora de Wonder!

El passat dissabte dia 22 d’abril, alguns alumnes i professors de l’Institut de Cornellà vam tenir la gran sort de conèixer la RJ Palacio, autora de Wonder!

Wonder és el llibre que estem llegint a l’espai de lectura quan fem lectura en veu alta, i va ser una gran sort poder conèixer i escoltar de primera mà la seva autora.

Un grup de 3 professors i 5 alumnes vam anar el dissabte dia 22 d’abril al matí a la llibreria la Casa del Llibre de la Rambla Catalunya de Barcelona. El Departament d’Ensenyament, amb la col·laboració de l’editorial la Campana, havia organitzat una trobada amb l’autora nord-americana. Vam poder gaudir d’una interessant entrevista en què l’autora va explicar els motius que l’havien portat a escriure el llibre i a partir de la qual vam poder entendre molt millor el valor de la història de l’August, el protagonista de la novel·la que amb una malformació a la cara s’ha d’enfrontar a la duresa del món i la incorporació a l’escola.

A més, durant l’acte, tant el director de l’institut com una alumna de segon d’ESO, la Valeria, van tenir l’oportunitat de sortir al faristol i dirigir unes paraules al públic assistent.

Després la RJ Palacio ens va signar l’exemplar del llibre que tenim a l’Institut.

Vam poder gaudir d’un agradable i interessant matí previ a la jornada de Sant Jordi gràcies al qual vam també poder descobrir la cara més humana del que fins aquell moment era només un nom escrit a la portada del llibre.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *