Els Jocs Florals de l’Areny

Jocs Florals ArenyCom cada any ens posem mans a l’obra i preparem amb il·lusió uns Jocs Florals  diferents a l’escola.

Malgrat que aquest curs no ens podem reunir tots/es junts com fins ara i hem de  complir les normes de distàncies, espais i grups bombolla, no hem deixat de  banda les ganes de participar i compartir moments com aquest, on els nostres  alumnes deixen volar la seva imaginació i creen produccions literàries i  artístiques úniques.

L’objectiu principal és estimular l’expressió escrita en els nostres infants i  fomentar la creativitat i espontaneïtat a l’hora de realitzar les seves produccions, donant-li una caràcter propi als seus escrits, ja siguin poemes, contes, rodolins,  etc…

Els Jocs Florals de l’Areny aquest any han estat una mica diferents, però els  hem gaudit com sempre, compartint les lectures de les produccions, escrivint  contes en grup, dibuixant llegendes increïbles i compartint el gust per l’escriptura.

A més a més, no podem oblidar els llibres i diplomes rebuts pels finalistes de  cada classe, com a premi a la seva gran producció literària o artística.

Així doncs, per poder fer arribar a tothom aquest gran certamen i compartir  aquest moment d’il·lusió i alegria del nostre alumnat vam fer un vídeo amb els nostres finalistes!