De la lectura de poesia a la creació artística.

La lectura de poesia pot ajudar l’alumnat a la creació artística. Els nostres alumnes de 3r d’ESO i batxillerat artístic del MAC han participat de l’activitat Dona o ets a càrrec de la Imma Boronat, professora de VIP. L’activitat va començar amb la lectura de poesia i va finalitzar amb el muntatge d’una exposició.

Com es va desenvolupar l’activitat?

1. Redacció de poemes per part de la Imma Boronat.
  2. Lectura de poemes a les classes de batxillerat i ESO.
  3. Posada en comú de la plasmació artística d’acord amb el contingut dels poemes.
  4. Creació artística amb diferents tècniques.
  5. Muntatge d’exposició a l’espai El Celler de Can Ginestar de Sant Just Desvern.
  6. Gravació amb el que han après els alumnes de l’activitat amb l’ajuda de l’actriu Clara Segura i dels professors Mario Duran i Glòria Carmona.
  7. Visita a l’exposició.

Us encoratgem a visitar l’exposició presencialment o a través d’aquest recorregut virtual.

Ens hagués agradat publicar els poemes.

En aquests moments estan en procés de ser públics amb drets d’autor.