Contes setmana cultural- Escola Antoni Gaudí

Setmana Cultural ESC Antoni GaudíA  l’escola Antoni Gaudí de Cornellà hem portat a terme diverses activitats de dinamització de la lectura durant la celebració de la setmana cultural. Entre d’altres activitats, hem rebut la col·laboració de mares, pares, avis i àvies d’alumnes del centre que s’han ofert per a explicar-nos un conte a l’escola.

Com que aquest curs les circumstàncies són excepcionals i no van poder entrar a les classes van elaborar els seus contes de manera audiovisual amb un muntatge de so amb imatges.

Vam dedicar dues tardes de la setmana cultural a gaudir dels contes que es van explicar i vam fer una reflexió posterior d’aquells contes que vam escoltar.

En general, l’alumnat va gaudir molt de l’experiència, així com de la participació dels pares en la realització de l’activitat. Aquesta activitat enriquidora esdevé una bona pràctica educativa perquè a més de treballar l’hàbit lector i el gust per la lectura, els familiars dels nostres alumnes han sigut partíceps i s’han implicat molt en la realització de l’activitat.