Biblioteca Torre de la Miranda: 1811 préstecs

A final de curs com cada any hem engrescat a un grupet d’alumnes de 6è per esbrinar allò que tots volem saber: quants llibres hem prestat al llarg de curs? I que l’ePèrgam no ens contesta de manera automàtica, de moment.

Què hem fet? Hem donat a les nenes voluntàries els llistats de l’alumnat dels grups classe i han anat mirant un per un quants llibres s’havien emportat de la nostra biblioteca escolar, com a préstec personal, és a dir lectures al marge del servei de bibliopati i de les lectures de l’aula.  I el resultat és:

2n Curs:       378 préstecs
3r Curs:        698 préstecs
4t Curs:        287 préstecs
5è Curs:       346 préstecs
6è Curs:       102  préstecs

En total s’han prestat  1811 llibres! Per a 232 alumnes.