Apadrinament lector a l’escola Anselm Clavé

Apadrinament LectorL’apadrinament lector és una activitat cooperativa que es realitza en parelles formades per alumnes de sisè que fan de padrins de lectura i els alumnes més petits que fan de fillols. El fet de ser padrí de lectura representa que l’alumne padrí adquireix el compromís principal de vetllar per l’aprenentatge lector del seu fillol. L’ajuda a aprendre a llegir, alhora que mira d’encomanar-li el gust per la lectura tot engrescant-lo a llegir.

Els nens i nenes de l‘escola Anselm Clavé de Cornellà continuem aquest curs molt animats amb els padrins lectors i les padrines lectores. Intentem que tant els grans com els petits visquin una experiència d’aprenentatge lector on a més de fomentar l’animació lectora  facin de model, escoltin…
Els divendres de lectura compartida s’espera amb ganes.