A l’institut MAC llegim l’obra de MIGUELANXO PRADO

L’alumnat de 2n de Batxillerat de l‘Institut Maria Aurèlia Capmany ha pogut gaudir de diferents sessions dins de la matèria de Llengua Castellana i Literatura per apropar-se i conèixer l’obra d’aquest important il·lustrador i autor de còmic gallec: Miguelanxo Prado.

Això ha estat possible gràcies al fet que des del CRP i dins el seminari de biblioteques escolars se’ns ha proporcionat una maleta per a la nostra biblioteca amb els principals títols de la seva obra.

A tots ens ha sorprès, però sobretot ha estat una iniciativa molt ben rebuda pels alumnes del Batxillerat Artístic!