Articles

El marc de teòric del Programa compta amb articles d’experts de referència en l’estudi de la llengua oral de diverses universitats i grups de recerca. Aquests articles contribueixen a concretar els eixos teòrics que amaren la totalitat de les propostes de Tenim la paraula. Els deu eixos que s’han establert es deriven dels documents de referència del sistema com ho són els decrets Currículum i orientacions d’Educació Infantil, 119/2015 d’Educació Primària, 187/2015 d’Educació Secundària, el Desplegament curricular amb les publicacions de les Competències Bàsiques de l’àmbit lingüístic, els Decrets d’avaluació d’Educació Infantil, Primària i Secundària, el Decret de l’escola Inclusiva i El model Lingüístic del sistema educatiu a Catalunya.

Els articulistes són: Guadalupe Jover Gómez-Ferrer, Daniel Cassany i Comas, Antoni Bassas i Onieva, Màrius Serra i Roig, Marta Gràcia Garcia, David Duran i Gisbert, Juli Palou i Sangrà, Neus Sanmartí i Puig, Carles Monereo i Font, Margarida Prats Ripoll, Emili Samper Prunera, Montserrat Vilà i Santasusana, Anna Cros i Alavedra, Uri Ruiz Bikandi, Carme Bové Romeu, Glòria Sanz Pinyol, Xavier Vila i Moreno, Mònica Sanz- Torrent, Ana Leonor Teberosky Coronado i Júlia Coromina Cabeceran.

El document Eixos, Autors, Articles i Categories resumeix aquest conjunt d’aportacions. Podeu clicar sobre el títol de cada article per accedir a l’article corresponent en pdf:

També podeu consultar els articles a partir d’aquest enllaç.