Concurs mSchools Student Awards – Mobile History Map 2017-2018

L’objectiu del concurs “mSchools Student Awards – Mobile History Map” és fomentar el treball col·laboratiu de l’alumnat dels centres participants a la plataforma de georeferenciació Mobile History Map, mitjançant el desenvolupament de projectes amb continguts d’interès i premiar els més singulars.

Participants

Adreçat a l’alumnat dels centres de Primària, Secundària i dels Serveis Educatius del Departament d’Ensenyament.

Inscripció​

​S’inicia el 16 d’abril de 2018 a les 12:00 hores i finalitza el 13 de maig de 2018 a les 12:00 hores.
La inscripció es realitzarà miotjançant un formulari enllaçat a la plataformat MFP que es publicarà en el moment que s’obri el període d’inscripció.

Bases

Podeu consultar tot allò referent a les categories de participació, les característiques de presentació dels projectes, el lliurament dels continguts, els criteris de selecció dels projectes, els premis i altres aspectes a les bases de participació del Concurs.

Per saber-ne més

Podeu consultar el detall de la informació a la pàgina Mobile History Map de l’XTEC.