3a Jornada #DMRBTKTGN

Aquest dijous, 7 de juny, de 10.00 a 14.00 h se celebrarà la 3a Jornada #DMRBTKTGN a les instal·lacions de l’Institut Josep Tapiró de Reus. La Jornada s’emmarca dins les accions formatives impulsades des dels SSTT d’Ensenyament a Tarragona com un acte de cloenda on es mostrarà tot allò que s’ha aconseguit transferir als alumnes en el camp de la programació, la robòtica educativa, l’ús responsable dels dispositius mòbils a l’aula, l’Internet de les Coses (IoT) i STEAM. Els alumnes seran els autèntics protagonistes, sempre comptant amb el suport i la supervisió del seus docents. Dins aquesta Jornada es presentarà també el Programa STEAMcat a càrrec del Sr. Enric Bolaño, ambaixador del programa als nostres Serveis Territorials.

Comptarem també amb la participació tant de les famílies, d’altres alumnes i del professorat per tal que els actors principals, els alumnes, puguin mostrar, explicar i transferir tot allò que dominen i que, majoritàriament, han treballat a l’aula.

Comptarem amb 4 espais diferenciats:

• Sala EXPO. Espai d’exposició de projectes de robòtica, programació, Internet de les Coses (IoT) i STEAM, oberta de 10 a 14 h.
  • Sala de Comunicacions MAKING OF. Els alumnes expliquen al públic com han desenvolupat els seus projectes. Es presentaran d’11.00 a 13.00 h, en sessions de 15′.
  • Sales WORKSHOPS. Quatre tallers d’una hora cadascun. Es faran en dues Sales Taller d’11.00 a 13.00 h. Hi haurà dos tallers per cada sala.
  • Concurs TarracoBOT. Espai per a desenvolupar el concurs. Hi participen les escoles que han treballat dins el projecte aquest curs 2017-2018.

Més informació i inscripcions.