Mostra de Lectura en Veu Alta

logo-mlva-giny-petit
Què és?

Activitat educativa sobre competència lectora organitzada pel CRP Baix Camp amb la col·laboració del Centre de Lectura de Reus.

La Mostra de Lectura en Veu Alta (MLV) sorgeix de la necessitat de donar projecció a la feina que es duu a terme en els centres al voltant del procés d’aprenentatge lector dels alumnes més petits i de tots aquells/es amb necessitats educatives específiques. Durant el curs 2011-12 s’endega com a projecte impulsor de la lectura menuda i alhora inclusiva.

Quan i on?

El 3 i 4 de maig  celebrarem a la Sala d’Actes del Centre de Lectura de Reus la IX Mostra de Lectura en Veu Alta de Cicle Inicial i Ed Especial amb la participació virtual dels alumnes inscrits:

• Centres educatius del Baix Camp: el 3 de maig de 2020
  • Centres d’Ed Especial: el 4 de maig de 2020

Com?

L’acte s’iniciarà a les 10h com ja es habitual i es donarà la benvinguda a tots els participants als que s’assignarà una sala virtual de lectura.

A cada sala hi haurà un màxim de 10 lectors.

Acabades les lectures de cada sala, ens retrobarem en l’espai comú de retransmissió desde la Sala d’Actes del Centre de Lectura per agrair i felicitar els participants que rebran un detall de reconeixement a la participació.

Inscripcions

El termini d’inscripció és fins al 25 de març de 2020, enviant un correu a : e3990102@xtec.cat