11 Feb – El món de la fotònica amb 3 científiques de l’ICFO

Us fem arribar informació sobre l’esdeveniment en línia que l’ICFO ha preparat per alumnes a partir de 3r d’ESO per celebrar el Dia Internacional de la Dona i la Nena a la ciència.

Es tracta de microxerrades donades per investigadores de l’ICFO que parlaran de física quàntica i de fotònica per l’energia i la medicina. Els alumnes podran preguntar en directe a les científiques a través del xat de YouTube.

Descripció de l’esdeveniment:

Descobreix el món de la fotònica a través de 3 científiques de l’ICFO, que comptaran en 5 minuts d’una manera atractiva i inspiradora per què la fotònica és important per a la seva investigació i la societat. Podràs també enviar-li les teves preguntes sobre ciència i les seves carreres en directe.

Aquest esdeveniment està dirigit a estudiants del segon cicle de l’ESO i de batxillerat.

Fotònica en 5 minuts! està organitzat en el marc del Women in Science Month de l’ICFO per celebrar el Dia Internacional de la Dona i la Nena a la Ciència.

ICFO – The Institute of Photonic Sciences
Outreach – Knowledge and Technology Transfer (KTT)
Web: icfo.euoutreach.icfo.eu