Bases i inscripció

Qui pot participar?

Alumnes i docents dels centres educatius dels Serveis Territorials de Tarragona i entitats o institucions que s’adeqüin als objectius de la Fira.

Objectius

Divulgar, per part d’alumnat i professorat, experiències de referència científiques, matemàtiques i tecnològiques.
Fomentar la competència comunicativa de l’alumnat dels centres educatius basada en el coneixement de les ciències.
Despertar vocacions científiques en l’alumnat d’educació obligatòria i postobligatòria que facilitin una orientació professional

logoftc_petit X Fira Tastet de Ciència. Dissabte, 27 d’abril de 2024

La Fira és un espai de divulgació científica escolar on els centres educatius dels Serveis Territorials de Tarragona exposen a la ciutadania els seus treballs científics per tal de fomentar la curiositat i la inquietud per la investigació científica, matemàtica i tecnològica.

Inscripció

Termini d’inscripció de centres: fins el 12 de març de 2024 (enllaç d’inscripció)

Drets d’imatge

Cada centre educatiu és responsable de mantenir actualitzada la documentació referida als drets d’imatge dels alumnes participants en els vídeos d’experiències. Autorització.