Primera sessió del curs 20-21!!

El passat 20 d’octubre va tenir lloc la primera sessió d’aquest curs. Aquest curs comencem de forma virtual, en format de videoconferència. Ha estat rècord de participació, tant a nivell de professat interessat com de nombre de centres participants:

Els centres participants són:

• Escola Bages (Manresa)
  • Escola Collbaix (Sant Joan de Vilatorrada)
  • Escola Diocesana (Navàs)
  • Escola Rellinars (Rellinars)
  • Escola Vall de Nèspola (Mura)
  • Col·legi Sant Josep (Navàs)
  • Col·legi Jeroni de Moragas (Santpedor)
  • Institut-Escola Pompeu Fabra (El Pont de Vilomara i Rocafort)
  • Institut Bages Sud (Castellbell i el Vilar)
  • Institut Cardener (Sant Joan de Vilatorrada)
  • Institut Manresa Sis (Manresa)
  • Institut Quercus (Sant Joan de Vilatorrada)

Tant els participants com els formadors i les coordinadores de l’activat vam estar molt motivats i engrescats: El tema d’enguany “connexions” dona infinites possibilitats per iniciar un treball interdisciplinari. Estem segures que la imaginació i capacitat creadora de l’alumnat donarà com a resultat projectes molt diferents els uns dels altres.

L’artista convidada d’aquest curs serà la Irma Marco, podeu visitar un dels seus projectes. En Residència.

En Gabriel Leknow ens va deixar un munt de recursos en format PDF per anar pensant i generant possibles idees.