Taller d’estratègies per atendre la diversitat lingüística a l’aula

webcoelloDes del Pla Educatiu d’Entorn de Manresa s’ofereix aquest taller, impartit per Elisabeth Coelho, dirigit al professorat, on es pretén donar estratègies per atendre millor a l’alumnat amb dificultats en l’aprenentatge d’una nova llengua.

La diversitat lingüística i cultural suposa un repte tant per a estudiants com per al seu professorat. En aquest taller es pretén donar d’estratègies, per atendre millor a l’alumnat amb dificultats en l’aprenentatge d’una nova llengua.

Alguns dels punts que es treballaran seran les estratègies per la inclusió social i cultural a l’aula, la realització d’algunes pràctiques que donen suport a la comprensió i fomenten la participació i també com tenir present la diversitat lingüística com a recurs a l’aula.

Els tallers es realitzaran a la sala d’actes dels serveis territorials a la Catalunya Central:

Dia 16 de març per professorat de primària en horari de 17.30 a 19.00. Inscripcions

Dia 30 de març per professorat de secundària en horari de 16.30 a 18.00. Inscripcions