8a edició del Premi Participa a l’Escola

Teniu un projecte per millorar la vida democràtica de l’escola? Aquest premi us interessa, i teniu fins el 31 de juliol de 2018 per presentar la vostra candidatura. A més, té dues modalitats: una per a poblacions amb més de 20.000 ciutadans, i l’altra per a nuclis amb població inferior a aquest número.

Destinataris

Escoles o instituts que han dut a terme, durant el curs, experiències de participació en què l’alumnat s’hagi involucrat en la vida del centre

Què entenem per un projecte participatiu a l’escola? Un projecte participatiu:

• Sorgeix a iniciativa de l’alumnat o respecta les seves formes d’organitzar-se i de relacionar-se.
  • Inclou col·lectius diferents, dintre i fora de l’escola.
  • Fa participar a col·lectius que no acostumen a participar.
  • Fomenta que cadascú faci a la mida de les seves possibilitats.
  • Permet valorar després si ha funcionat o no.

En definitiva, pot marcar un abans i un després en la vida democràtica de l’escola

Ja teniu fet el projecte? Doncs aneu directament al formulari de sol·licitud del Premi i presenteu la vostra candidatura!