3a Jornada Patrimoni i Escola

La 3a Jornada Patrimoni i Escola se celebrarà els propers 29 i 30 de setembre al mNACTEC (Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya) a Terrassa. Aquesta tercera edició presenta diverses novetats, moltes d’elles, fruit de l’avaluació de les persones participants en les anteriors jornades. Les idees i punts clau en què volem aprofundir i reflexionar són:

• Entre el que és vell i el que és nou. Adaptació o ruptura? La variació o el canvi i la transformació com a base de les propostes educatives competencials
  • Entre l’individual i el fet cooperatiu. La comunicació i el missatge entre agents educatius que permet la creació d’eines didàctiques
  • Entre l’horitzontal i el vertical. On posem el focus de l’aprenentatge? L’alumnat com a centre i confluència de la reflexió i l’acció
  • Entre el passat i el futur. Els enigmes de l’educació formal i no formal. Després de l’evolució arriba la innovació?

Inscripcions