XIV Gimcana matemàtica

El dijous 25 d’abril tindrà lloc la XIV Gimcana matemàtica amb l’alumnat de 1r d’ESO de centres de secundària de Manresa i comarques del Bages i del Moianès. Al llarg del curs el professorat de matemàtiques i el CRP  hem preparat i organitzat aquesta gimcana pels carrers del casc antic de Manresa. En l’edició d’enguany hi participaran més de 1200 alumnes i comptarem amb la col·laboració de l’alumnat del 4t d’ESO dels centres participants que faran de monitors en les diferents proves, també amb alumnat del cicle formatiu d’animació socio-cultural de l’institut Guillem Catà que en faran la presentació. Els centres participants són Col·legi Ave Maria, Col·legi Oms i de Prat, Escola Diocesana, Escola Joviat, FEDAC Manresa, FEDAC Sant Vicenç, Institut Bages Sud, Institut Cal Gravat, Institut Castellet, Institut d’Auro, Institut Guillem Catà, Institut Lacetània, Institut Lluís de Peguera, Institut Manresa Sis, Institut Moianès i Institut Pius Font i Quer.