Setmana de la Ciència. “La ciència en primera persona”

La 26a edició de la Setmana de la Ciència, que se celebrarà del 12 al 21 de novembre, arreu de Catalunya. L’activitat La ciència en primera persona es celebrarà el dia 17 de novembre al matí. Enguany es manté la modalitat virtual.

L’activitat es fonamenta en tres parts:

1.    Edició d’un vídeo, d’una durada d’uns 5-10 minuts on es llença també una proposta o un repte.

2.     Aquest vídeo el visualitzarà l’alumnat en hores lectives juntament amb els seus professors/es. L’alumnat ens faran arribar imatge del repte aconseguit (5 fotografies màxim per grup) així com les preguntes que volen formular als/a les científics/ques (3 preguntes màxim per grup).

3.    El dia 17 de novembre al matí, retransmissió en directe pel canal youtube de cadascun dels científics/ques.

Està adreçada a l’alumnat de 3r i 4t d’ESO va a càrrec de científics/ques que es dediquen a la investigació i que expliquen la seva tasca, tant des del vessant científic com del vessant humà.

Aquí teniu l’enllaç que han d’omplir els centres educatius interessats a participar en l’activitat, abans del 20 d’octubre. Per a qualsevol dubte o qüestió, us podeu adreçar a: serveiseducatius@xtec.cat