ROBOCAT Noies & ROBOCAT Inclusiva 2022. Novetats

L’associació El Racó dels Robotaires posa en marxa Noies ROBOCAT amb l’objectiu de fomentar les vocacions STEM entre les nenes i noies de fins a 18 anys a través d’un programa de beques atorgades a centres educatius. Les nenes i noies d’avui són les científiques, matemàtiques, enginyeres del demà. La tecnologia i la ciència necessiten de tot el talent. Per aquest motiu és fonamental que tots els joves s’apropin en condicions d’igualtat a la robòtica i a la tecnologia.

El programa també ofereix una sèrie de beques atorgades a escoles i instituts de complexitat alta així com a centres educatius ubicats en zones escolars rurals, amb l’objectiu de fomentar les vocacions STEM de forma inclusiva. Us podeu inscriure a la jornada informativa.