Acte final del projecte Apadrinem la Sèquia

El passat divendres 31 de maig, al Parc de l’Agulla a Manresa, va tenir lloc l’acte de cloenda del projecte “Apadrinem la Sèquia” que es basa en l’adopció d’un element diferent de la Sèquia per part dels centres educatius de la comarca, Cada escola  ha treballat un element diferent del canal, en trobem de naturals, culturals i històrics . Es busca també que aquest coneixement sigui socialment rellevant i que arribi més enllà de la pròpia aula. L’acte final va consistir en una representació simbòlica de la Sèquia a partir d’elements naturals i artístics. Els centres escolars que han participat són:  FEDAC Manresa, La Serreta de Santpedor, l’escola Puigberenguer de Manresa, l’escola Guillem de Balsareny i l’Institut d’Auro de Santpedor.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *