43è Premis Baldiri Reixac

La Fundació Carulla convoca els Premis  Baldiri Reixac, adaptats a l’actual situació de pandèmia, i els adreça als centres educatius de primària i secundària de tota Catalunya. La convocatòria és oberta fins al dijous 11 de febrer de 2021. L’objectiu és reconèixer centres educatius, mestres i personal docent que fan apostes valentes i de futur amb projectes innovadors, i volen impulsar nous projectes nascuts de la col·laboració entre escoles i creadors culturals per transformar els centres des de la creativitat i les arts.

Els Premis compten amb les categories següents:

• Premi Baldiri Escola
  • Premi Baldiri Connexions
  • Premi Baldiri Experiències
  • Premi Joan Triadú (no es poden presentar candidatures a aquesta categoria. Serà el jurat qui seleccionarà directament el guanyador entre els centres educatius de Catalunya)

Aquí podeu descarregar les bases.