Robòtica a l’Escola Bages

Curs: 5è primària, en dos grups classe
Temporització: 2 sessions d’una hora i 4 sessions de dues hores a cada classe
Recursos humans: un mestre amb el grup classe. En moments puntuals el suport d’un altre mestre.
Els materials han estat els que hi havia a la maleta i s’ha fet una adaptació de les fitxes de les sessions de Primers passos.
Primerament es van fer unes sessions introductòries seguint les activitats de primers passos. Donat que hi havia poc temps vam treballar només amb el motor, l’eix, engranatges, politges i corretges i cargol sense fi.
A l’última sessió van construir el robot amb els dos ocells que giraven i feien so. Un cop fet, per grup, van fer una exposició i demostració del treball realitzat als alumnes d’altres grups. També van elaborar una notícia que van penjar a la revista de l’escola.