Monogràfic Fira de l’Estudiant

CRP del Bages. Monogràfic Fira de l’Estudiant

La Fira de l’Estudiant arriba enguany a la 25a edició.
Per celebrar aquesta fita la Fira es trasllada al Palau Firal de Manresa amb més espai i més activitats.

Estarà oberta a alumnat, professorat, famílies i persones que es vulguin incorporar de nou al sistema educatiu del 24 al 27 d’abril de 9 a 14 hores i de 15 a 19 hores (dimecres tarda tancat).

A hores d’ara els centres de secundària del Bages, Berguedà i Solsonès ja han fet la inscripció del seu alumnat a la visita general i als tallers de dimecres.
A la vegada us volem convidar també a assistir-hi i a fer-ne difusió de les activitats entre les persones del vostre entorn.

• Dilluns, 24 d’abril
    11.00h. Acte d’inauguració de la 25a Fira de l’Estudiant.
    Presideix l’Honorable Consellera d’Ensenyament, senyora Meritxell Ruiz Isern. (Sala d’Actes Palau Firal).
    17.30h. Xerrada Inicia el teu itinerari professional. Els PFI t’ho faciliten. Dirigida a l’alumnat de 16 a 21 anys que han acabat l’ESO sense graduar i a les seves famílies. A càrrec de Sònia Camprubí i Susana Suárez, docents de suport dels Programes de Formació i Inserció. (Sala d’Actes Palau Firal). Veure cartell
  • Dimarts, 25 d’abril
    19.00h. Conferència Les decisions a l’adolescència. Adreçada a les famílies. A càrrec de Laia Casas, mestra especialitzada en pedagogia terapèutica, educació emocional i benestar i en psicologia de la comunicació. (Sala d’Actes Palau Firal). Veure flyer.
  • Dimecres, 26 d’abril.
    De 9.00h. a 13.00h.  Tallers per a l’alumnat de batxillerat i cicles formatius. (Inscripció tancada). Veure proposta.
  • Dijous, 27 d’abril
    9.30h. Activitat artística: Xerrada oberta Viure la fotografia amb Oriol Segon Torra. I del 24 d’abril al 8 de maig, exposició fotogràfica Young Patriots juntament amb els treballs de l’artista emergent Alba Arnau. (Oficina Jove del Bages. Carrer Sant Blai 14, Manresa). Veure cartell.
    17.00h. a 19.00h. Jornada Les virtuts del teu temps. Pretén posar en valor l’educació no formal com a aprenentatge per enriquir la nostra vida personal i, especialment, la professional. Amb la xerrada Apodera’t del teu temps càrrec d’Íngrid Agud Morell. Doctora en Educació i Societat per la Universitat de Barcelona i una Taula d’Experiències amb 5 relats en primera persona. (Sala d’Actes Palau Firal). Veure cartell.

Podeu trobar més informació a www.firaestudiant.cat
Descàrrega del cartell