CRP del Bages. Butlletí setembre 2020

Desitgem que tingueu un molt bon curs.

Per conèixer les últimes novetats i informacions actualitzades visita la nostra pàgina web i segueix-nos al twitter @crpbages

Tallers, cursos, jornades, projectes…

PFZ Bages-Moianès – curs 2020-2021

Us avancem les activitats de formació que s’oferiran el curs 2020-2021 en el marc del pla de formació Bages-Moianès. Les inscripcions seran del 14 al 27 de setembre.

Cicle de conferències – setembre 2020

Els CRP de la Catalunya Central hem organitzat un cicle de conferències els dimecres de setembre de 2020, de 17.30 a 19.30 i en format virtual. Per obtenir l’enllaç aneu a la notícia.

Presentació del curs 2020-2021

Si no heu pogut assistir a l’acte de presentació de les activitats d’inici de curs del Centre de Recursos Pedagògics, podeu consultar-la en aquest enllaç.

El recurs del mes a XTEC. Una comunitat educativa restaurativa i resilient

Aquest mes recomanem el nou apartat de la pàgina del XTEC Una comunitat educativa restaurativa i resilient , dins del Projecte de Convivència. Els materials han estat elaborats amb l’assessorament de la Doctora Mònica Albertí.

Novetats d’inici de curs. Pla d’educació digital de Catalunya

Us presentem la nova oferta formativa, els continguts disponibles, les orientacions de l’àmbit digital i les darreres novetats dels equipaments de docents i alumnat en el marc del Pla d’educació digital de Catalunya 2020-2023. EL dimecres 9 de setembre a les 18 hores podreu accedir al webinar de la presentació a través del següent enllaç.

Activitats per a l’alumnat

La ciència en primera persona

La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI), amb el suport de la Generalitat de Catalunya, organitza la 25a edició de la Setmana de la Ciència, que enguany se celebrarà del 14 al 29 de novembre. Destaquem l’activitat La ciència en primera persona, adreçat a l’alumnat de 3r i 4t d’ESO. Consulteu la informació detallada de la jornada.

Presentació de la Campanya MARATÓ TV3 Curs 20-21

La 29a edició de La Marató de TV3, tindrà lloc el 20 de desembre, i estarà dedicada a la Covid-19. Al’octubre començarà lacampanya de difusió amb les sessions divulgatives als centres educatius i cívics de tot Catalunya. L’objectiu d’aquesta acció és donar a conèixer el tema que es tractarà a La Marató i despertar l’esperit solidari envers les persones afectades i les seves famílies. Tots els centres educatius que ho desitgin, poden sol·licitar online, a partir del mes de setembre les xerrades .