CRP del Bages. Butlletí octubre 2020

Per conèixer les últimes novetats i informacions actualitzades visita la nostra pàgina web i segueix-nos al twitter @crpbages

Tallers, cursos, jornades…

Càpsules formatives digitals

Si no vàreu poder veure la retransmissió de les càpsules formatives digitals en directe, encara sou a temps de consultar-les al nostre canal de Youtube. També ens podeu fer arribar suggeriments per a noves càpsules. Esperem que us sigui útil.

Consulta activitats del PFZ

A partir del 9 d’octubre es pot consultar l’assignació de les activitats formatives del PFZ (curosos, tallers, seminaris…) Recordeu mirar la data d’inici i l’horari de cada activitat. Bona feina!!

SetmanaBio per l’alimentació ecològica

La SetmanaBIO per l’alimentació ecològica, del 17 al 25 d’octubre, és una bona oportunitat per conèixer el món de la pagesia i el món de la producció agroalimentària ecològica. En format virtual, es podran visitar explotacions ecològiques; conèixer activitats comercials, gastronòmiques i de restauració; assistir a xerrades i tallers i descobrir les activitats a les escoles.

Nou blog sobre la història de la música

Hem afegit un nou recurs sobre música a l’apartat Recursos electrònicsmúsica. Us presentem el blog La veritable història de la música, creació de l’Enric Muñoz, professor de música a Barcelona.

Tors anatòmic en préstec

A l’apartat de maletes pedagògiques trobareu aquest nou tors anatòmic de gama alta. Es tracta d’un tors bisexuat que té 28 parts diferenciades, pintades a mà per tenir una aparença més realista.

Maletes pedagògiques

Recordeu que al CRP tenim un conjunt de maletes pedagògiques de diverses temàtiques plenes de recursos, idees i material de lectura o manipulatiu per als nivells d’educació Infantil, primària i/o secundària. Aquest curs, degut a les circumstàncies, caldrà seguir el calendari establert pel préstec, el trobareu actualitzat a la pàgina web.

Concursos, premis, ajuts

Certamen de Lectura en Veu Alta 20-21

Consulteu els canvis importants d’aquesta nova edició. Les Inscripcións són  fins el 16 de novembre.

Recer Kids. Recerca científica per a escoles inquietes

Recerkids és un programa educatiu que té com a objectiu apropar la recerca científica a l’alumnat de 5è i 6è de Primària. Aquest curs serà la V edició del programa i es fomentaran recerques sobre el canvi climàtic.

Activitats per a l’alumnat

WhatsApp Tarda Jove

Us presentem el nou projecte de les llevadores ASSIR del Bages-Solsonès anomenat TARDA JOVE. És un servei que ofereix el CAP Bages i en el qual es pot demanar consell sobre anticoncepció, infeccions de transmissió sexual i dubtes sobre la sexualitat i afectivitat.

Open Cohesion school

Open Cohesion School és un programa educatiu interdisciplinari innovador per a les escoles de secundària per promoure la supervisió ciutadana de les finances públiques mitjançant l’ús de les dades obertes i les tecnologies de la informació i la comunicació. És un projecte de servei-comunitari.