CRP del Bages. Butlletí octubre 2017

Butlletí octubre 2017

Per conèixer les últimes novetats i informacions actualitzades visita la nostra pàgina web i segueix-nos al twitter @crpbages

Activitats per a l’alumnat

Oferiment xerrades COS D’AGENTS RURALS 2017-2018

Com cada any, el cos d’agents rurals ens proposen tot un seguit de xerrades pels centres educatius:

Nou recurs educatiu al Museu de Geologia Valentí Masachs

El Museu de Geologia Valentí Masachs posa a disposició dels docents, i públic en general, un nou recurs educatiu: Els fòssils del Bages i Moianès.

Lliga de debat de secundària i batxillerat

La lliga de debat és una competició en la qual diversos equips d’estudiants (de 4rt d’ESO, batxillerat, cicles formatius i universitaris) s’enfronten dialècticament sobre un tema polèmic i d’actualitat. Preinscripcions del 2 d’octubre al 10 de novembre.

Formació, tallers, cursos, jornades…

Pla de Formació de Zona 2017/18

Ja es poden consultar les assignacions a les activitats.

Segona Jornada d’intercanvi d’experiències a l’escola bressol

El dissabte 18 de novembre tindrà lloc la Segona Jornada d’intercanvi d’experiències a l’escola bressol de 9.00 a 14.00 a la FUB-UManresa (Av Universitària 4-6 de Manresa).

Solstac 2017

El dissabte 21 d’octubre hi haurà la 4a Jornada de programació i robòtica a l’aula SOLSTAC a Solsona.

Formació 17-18 UManresa

Des d’UManresa ens proposen tot un seguit d’activitats de formació per aquest curs 2017/2018:

Oferta formativa ICE-UAB 2017/2018

Podeu consultar els cursos de l’oferta formativa del primer quadrimestre pel curs 2017-18 de l’ICE de la UAB

13 vides, infinites veus. Reflexions educatives des de l’escola de la Model

Aquesta publicació és un recorregut en 13 relats que ens apropen a la realitat i al recorregut educatiu d’alumnes del Centre de Formació d’Adults Jacint Verdaguer, de la presó la Model.

Maletes pedagògiques: El Consell dels Savis

La maleta didàctica consisteix en un conjunt de cinc DVD que recullen les vivències de Pere Basté, Elena Egea, Roser Font, Josefina Piquet, Roser Rosés, Isidre Torres i Antoni Verdú. Tots ells van viure la Guerra Civil Espanyola i les seves conseqüències.

Concursos i premis

Oberta la inscripció al XIV Certamen de lectura en veu alta

Oberta la inscripció al XIV Certamen de lectura en veu alta. Les places són limitades.

Altres

Fòrum d’Educació i Cultura Popular

Els dies 26 i 27 de gener de 2018 se celebrarà  a Barcelona el Fòrum d’educació i cultura popular amb la intenció de detectar i recollir experiències i bones pràctiques que puguin ser de referència sobre la cultura popular al món educatiu en el marc de la 2a edició de “Som Cultura Popular. Mostra del Patrimoni Cultural Immaterial”.