CRP del Bages. Butlletí juliol 2021

Per conèixer les últimes novetats i informacions actualitzades visita la nostra pàgina web i segueix-nos al twitter @crpbages

Tallers, cursos, jornades…

Oferta d’activitats del PFZ Bages – Moianès. Curs 2021-2022

Aquí teniu les dates a tenir en compte pel que fa a les activitats del Pla de Formació de Zona pel curs 2021-2022.

La Clika. Cantata online curs 20-21

El passat 11 de juny va tenir lloc la cantata online de La Clika, enguany sense públic, als teatres d’algunes ciutats. Es pot veure en en streaming.Ja podeu consultar la informació de la cantata que les Cases de la Música organitza pel proper curs.

Noves infografies amb els noms de les parts de la guitarra i el saxòfon

El TERMCAT presenta dues noves infografies interactives amb què s’il·lustren els noms de les parts de la guitarra i del saxòfon. Elaborades amb la col·laboració d’experts del Museu de la Música de Barcelona i de l’Escola Superior de Música de Catalunya (ESMUC).

Una història d’amor nascuda entre les reixes de la presó de Manresa els anys 1940

L’Associació Memòria i Història de Manresa (Memoria.cat) publiquen un web que recull la història d’amor sorgida per carta entre el santfruitosenc Vicenç Prades, pres del franquisme a la presó de Manresa els anys 40, i la Lola Batlle, veïna del barri de les Escodines i que vivia just davant de la presó.

Activitats per a l’alumnat

Projectes LaceNet curs 2021-2022

Us presentem les propostes telemàtiques que l’equip de docents del LaceNet us ofereix pel proper curs 2021-2002.

Concursos, premis, ajuts

Setmana Ciència 2021

Us informem que del 12 al 21 de novembre, se celebrarà a Catalunya la 26a edició de la Setmana de la Ciència. Per tal que les vostres activitats apareguin al programa de la Setmana de la Ciència, caldrà que les inseriu, a partir del 15 de juny, a la següent pàgina.

Concurs escolar vídeos científics X(p)rimenta 2021

El fcri i l’ accc et proposa que reservis un lloc a l’agenda del proper curs, per gravar, amb els teus futurs alumnes, un vídeo científic per al concurs X(p)rimenta 2021. El termini per presentar vídeos està obert fins al 28 d’octubre de 2021.

Convocatòria ROBOCAT 2022 – 6a edició del Campionat de Robòtica de Catalunya

L’associació El Racó dels Robotaires us convida a participar a la ROBOCAT 2022, la sisena edició del Campionat de Robòtica de Catalunya, que s’ambienta en la temàtica dels Castellers. Podeu visualizar el vídeo del repte a través del següent enllaç.

Butlletí digital del BDR.

Us fem arribar el Butlletí Digital del Banc de Recursos d’aquest segon trimestre del curs que han elaborat el grup de treball en xarxa dels CRP de Catalunya.

Revistes del Mes – Juny 2021

Ja tenim aquí les revistes rebudes a la Biblioteca del Departament d’Educació durant és mes de gener de 2021 i que podeu consultar en línia.