CRP del Bages. Butlletí gener 2020

Per conèixer les últimes novetats i informacions actualitzades visita la nostra pàgina web i segueix-nos al twitter @crpbages

Tallers, cursos, jornades, projectes…

PFZ. Activitats obertes de formació pel segon quadrimestre

Us recordem que encara esteu a temps de participar de les noves activitats de formació adreçades al professorat. Estan incloses en el Pla de Formació de Zona.
Cal fer la inscripció entre el 9 i el 19 de gener.

“Medi: fer, pensar, parlar i sentir des de l’STEAM”

A partir del 9 de gener de 2020, s’obre el període d’inscripció del curs “Medi: Fer, pensar, parlar i sentir des de l’STEAM”.  El curs comença el 6 de febrer i acaba el 19 de març (20 hores – 7 sessions) a l’Escola Lluçanès en horari de 17:30h a 19:30h

XI Jornada de Diàlegs Educatius. La conversa com a eina d’aprenentatge

El proper 1 de febrer, els Estudis d’Educació Infantil del Campus UManresa celebraran la Jornada de Diàlegs Educatius. Hi ha programades xerrades i tallers al voltant del valor de la conversa en la creació de coneixement.

Jornades 2020 Educació mediàtica

Ja us podeu inscriure a les Jornades 2020 d’Educació Mediàtica que organitza la revista digital AulaMèdia. Tindran lloc els dies 14 i 5 de febrer de 2020 a Barcelona.

Curs Explora la Neu 2020

Ja tenim aquí la convocatòria pel curs “EXPLORA la neu” d’enguany. Consisteix en 20 hores presencials (classes teòriques, tallers experimentals i visites de camp) i 10 hores telemàtiques. Les classes es faran els dissabtes 15 i 29 de febrer al Pavelló de Suècia de Berga.

Personatge del mes. Fidel Riu i Dalmau

L’Associació Memòria i Història de Manresa que dinamitza el portal educatiu memòria.cat/edu dedica el mes de desembre a en Fidel Riu i Dalmau (1895 -1981).

Avaluació diagnòstica curs 2019-2020

El Departament d’Educació,  des del Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu, ha elaborat unes proves d’avaluació diagnòstica per treballar amb els alumnes que han acabat el cicle inicial d’educació primària.

Bibilioteca

Novetats de la mediateca del SE del Bages

Podeu consultar i emportar-vos en préstec les últimes novetats que hem incorporat a la mediateca del Servei Educatiu del Bages.

Els articles més interessants de les revistes educatives

Aquí teniu un buidat dels articles que s’han anant publicant a diferents revistes educatives durant l’estiu i tot el primer trimestre i que ens han semblat útils i interessant. Teniu aquestes publicacions a la vostra disposició a la mediateca del CRP del Bages.

Butlletí digital del BDR. Desembre 2019

Ja tenim aquí el Butlletí digital del Banc de recursos. La lectura: font de plaer i de coneixement. És un recull de les novetats relacionades amb la lectura, en tot el seu abast, incorporades al BDR  al primer trimestre del curs 2019-20  pel grup de treball en xarxa dels CRPs de Catalunya.