Butlletí extraordinari. Activitats de formació d’estiu 2021

Escola d’estiu a l’XTEC

En aquest enllaç trobareu diferents propostes de formació recollides a la pàgina de l’XTEC

CIFE UManresa. Escola d’estiu 2021

Si us voleu formar aquest estiu, no us perdeu les diferents propostes que ha preparat el CIFE UManresa per a l’edició d’enguany de lEscola dEstiu.

CIFE UVIC | UVIC-UCC. Activitats d’estiu

Us fem arribar les propostes formatives que han preparat des de la Universitat d’estiu i l’últim seminari en línia del curs.

56a Escola d’Estiu de Rosa Sensat

Entre el  28 de juny al 09 de juliol, l’escola de mestres de Rosa sensat organitza un seguit de debats, conferències  i 13 cursos (formacions) de 15 hores cadascun, en torns de matí ohttps://www.rosasensat.org/programa/ tarda. Aquí teniu el Programa formatiu

IDP-ICE de la Universitat de Barcelona

Ja està disponible l’oferta de cursos d’estiu, adreçats al professorat d’educació infantil, primària i secundària. Podeu fer la inscripció fins el 18 de juny.

Informació de cursos destiu de l’EOI

L’EOI ofereix cursos de llengua general semipresencials de 30 hores de 12 idiomes i a diferents nivells i Cursos de metodologia per al professorat.

L’Escola d’Estiu a l’Agenda del CDL

Aquí teniu l’agenda dels cursos en línia adreçats als docents de Primària, Secundària i Batxillerat que enguany serà en línia de l’1 al 20 de juliol de 2021.