? Idees per fer ciència amb el mòbil des de casa!

Setmana STEAM a mSchools! Us proposem recursos i idees per fer les vostres classes de ciència des de casa: podreu realitzar activitats per estudiar la biodiversitat, mesurar variables com la velocitat i la lluminositat, fer una regata virtual o crear algoritmes bàsics. Les possibilitats són infinites!

Química, física, genètica, ecologia, nanociència… podem treballar tots aquests continguts amb els nostres alumnes des de la distància? Us proposem un recull de propostes per a convertir el vostre mòbil en un laboratori de butxaca i fer ciència en remot!

Accedir al blog

PHYSICS TOOLBOX SENSOR SUITE

Mesura magnituds amb els sensors del mòbil i fes representacions gràfiques a temps real.

+ DESCOBREIX MÉS

HACKATÓ DE FÍSICA

Planifica i realitza recerques experimentals per resoldre problemes científics senzills amb dispositius mòbils.

+ DESCOBREIX MÉS

També, posem a la vostra disposició recursos per preparar el concurs Student Awards en la modalitat d’App Education. Les inscripcions obren avui! Prepareu el vostre projecte i participeu!