3a Jornada de Biblioteques Escolars – Biblioteques Públiques

BIBLIOTECA DE CAN CASACUBERTA
Carrer Mossèn Anton, 40-48 – Badalona mapa
Dimarts, 28 de juny de 2016

Les jornades de biblioteques de Badalona són iniciativa de la Comissióde  dinamització lectora,  de la qual formen part el Servei Educatiu Ciutat de Badalona del Departament d’Ensenyament, representants de l’Àmbit de Badalona Educadora de l’ajuntament de Badalona, a través de la Xarxa Municipal de Biblioteques del Servei de Cultura i de tècnics del servei d’Educació.

La jornada d’enguany pretén ser un punt de trobada del professorat, bibliotecaris i altres professionals interessats en trobar un espai on debatre i  compartir experiències a l’entorn del foment de la lectura.

INSCRIPCIÓ TANCADA

Baixa’t el programa en pdf

Adreçada a
* Professorat en general