Incorporació a la formació XCB

Aquest curs escolar 2019-2020, quatre centres de la comarca de l’Alt Penedès s’incorporen a la formació Xarxa de Competències Bàsiques:

Olesa de Bonesvalls Les Cabanyes Sant Cugat Sesgarrigues Lavern – Subirats

Aquests centres conjuntament amb centres del SE del Baix Llobregat 6 (Sant Vicenç dels Horts) i del SE del Baix Llobregat 7 (Martorell) formaran part de la XcbT8.

Per donar estructura al treball de la Xarxa, s’ofereix als centres una doble formació amb l’objectiu de:

• Revisar i redefinir els objectius d’aprenentatge que es generen a l’escola i dels contextos en què tenen lloc perquè siguin aprenentatges amb sentit, perdurables, productius i transferibles, a l’inici, durant i després de qualsevol situació o proposta educativa.
  • Consolidar l’ús de l’avaluació formativa per afavorir l’adquisició d’aprenentatges competencials i la inclusió: recull personalitzat d’evidències i feedback.
  • Estendre pràctiques d’observació entre iguals per fomentar el treball en equip del professorat, el modelatge del feedback i el desenvolupament professional docent.