Finalistes a la final territorial dels V Jocs Florals de Catalunya

Dos centres de Vilafranca del Penedès han quedat finalistes a la final territorial dels V Jocs Florals de Catalunya.

Els dos treballs guardonats que passen a la final dels Jocs Florals de Catalunya, el 16 de juny de 2018, són: “El conillet que somniava pastanagues”, categoria A, de l’alumne Abel Mansouri Lozano de l’escola Pau Boada i “Amor infinit”, categoria F, de l’alumna Paula Martí Cabeza de l’Escola Montagut.

El jurat de la fase territorial de Barcelona Comarques estava format per:

• Anna Vilar. Ex Directora de l’Escola Ramon i Cajal de l’Hospitalet de Llobregat i escriptora.
  • Manel Mor. Referent de convivència i servei comunitari de la Secció de Serveis educatius i Formació Permanent dels ST a Barcelona Comarques.
  • Elisabet Gascó. Assessora LIC de l’Hospitalet de Llobregat.
  • Carme Roig. Coordinadors de Llengües estrangeres de la Secció de Serveis Educatius i Formació Permanent dels ST a Barcelona Comarques.
  • Manel Plens. Assessor LIC de l’Hospitalet de Llobregat.

En el següent vídeo hi ha l’acte gravat del passat 17 de maig de 2018 a la Casa del Mar de Barcelona.