41a edició dels Premis Baldiri Reixac

Per a escoles amb voluntat transformadora, per a mestres compromesos i innovadors, per a alumnes curiosos i creatius. Per a tots vosaltres, ja és aquí la nova edició dels Premis Baldiri Reixac. Els Baldiri!
Presenteu la candidatura fins el 27 de gener.

Els Baldiri reconeixen, impulsen i fan realitat projectes educatius que donin resposta als reptes de l’educació del s.XXI. Perquè és amb la cultura i a través de la cultura que podrem transformar l’educació i la societat.

• Escoles: 10 Premis Escola Baldiri – 3.000 € cada un
  • Mestres: 6 Premis Baldiri d’Estímul – 4.000 euros cada un
  • Alumnes: 30 Premis Baldiri a alumnes compromesos, encuriosits i creatius – 500/1.000 €

Dues categories d’alumnes:
· Experiències en grup: 25 premis de 500€ a experiències en grup.
· Candidatura individual: 5 premis de fins a 1.000€ en la matrícula universitària o qualsevol altra opció formativa.