Catàlegs PSEC 2023-2024

Catàlegs de recursos educatius per al curs 2023-2024, adreçat a centres d’educació infantil i primària, centres d’Educació Secundària Obligatòria i associacions de famílies d’alumnes (AFA).

Aquests catàlegs volen ser una relació detallada dels serveis de promoció de la salut que les administracions i els organismes ofereixen a la comunitat educativa (professionals, associacions de famílies d’alumnes (AFA), consells escolars, etc.) de Vilafranca del Penedès i de l’Alt Penedès.

Descarregueu-vos els catàlegs en format pdf per tal que funcionin els enllaços de l’índex: