2A JORNADA PSEC

14 febr. 2019

Avui dijous 14 de febrer es celebra, als Serveis Educatius de l’Alt Penedès, la 2a Jornada PSEC! Aquesta jornada va dirigida als docents referents de salut dels centres de Primària i Secundària de la comarca, a les direccions dels centres i a altres professionals de l’àrea sanitària.
L’objectiu és potenciar l’educació per a la salut dels infants i joves, a partir de propostes educatives d’àmbit local i comarcal.
Des d’ESAP hi serem presents explicant el projecte i donant a conéixer el calendari per totes aquelles escoles que s’hi vulguin adherir de cara el curs 2019-2020!
Aquest és el programa d’actes de la jornada.

9:00 – 09:15h Recepció i benvinguda a les persones assistents.
9:15 – 10:00h Salut mental i drogues. Joan Colom (Subdirector General de Drogodependències, Secretaria de Salut Pública, Departament de Salut)
10:00 – 10:30h La salut mental a la Secundària. Foix Sogas. El Turó. Salut Mental. Associació de familiars i amics.
10:30 – 11h Pausa. Esmorzar saludable. Amb la col·laboració de Fruites i Verdures Plana Rodona S.L. i La Granja Foods S.L.
11 – 11:30h Escola saludable Alt Penedès (ESAP) Iolanda Bertran i Foix Ortiz. Escola Mas i PereraInstitut saludable Alt Penedès (ISAP) Mercè Mompel. Institut Escola Intermunicipal del Penedès
11:30 – 12h Presentació taller per a famílies de la Mancomunitat Penedès – Garraf: A casa també parlem sobre pantalles. Enric Marcos, tècnic de prevenció. Servei de Prevenció de Drogues. Mancomunitat Penedès – Garraf.
12 – 12:40h INFADIMED (Infància i dieta mediterrània): Els nens escullen i els pares compren. Jordi Fernàndez Blanco, director programa INFADIMED
12:40 – 13:15h ACTIVA’T amb l’exercici. Anna Soldevila San José (Directora Tècnica del Complex Aquàtic) i Adrià Cabezas Esteve (Coordinador d’activitats dirigides del Complex Aquàtic)
13:15h Cloenda