Seminari de coordinació de caps d’estudi de Primària. Curs 2017-18

Equip  impulsor

Sílvia Bochaca Sandiumenge (escola Llebeig – Vilobí); Esther Garcia López (escola Font-rúbia – Font-rubí) i Josep Rius Roig (escola Virolai – Puigdàlber).

Calendari de les sessions

25.10.2017. Renovació de l’equip impulsos.Calendari i temari. La Xarxa de Competències Bàsiques: intervenció de la Sandra Climent, cap d’estudi de l’escola Vinyes Verdes (La Beguda Alta).

10.01.2018. Organitzacions singulars de centres. Les Escoles Llebeig i Arrels presentaran el treball per comunitats.

07.02.2018. Resolució de conflictes: mediació família-escola. Xerrada de Júlia Prunés. En aquesta sessió es convidarà algun membre de l’equip directiu dels centres de secundària.

14.03.2018. Centres CRAE. Direcció de la cooperativa que porta els dos centres CRAE de l’Alt Penedès. Es farà el tancament del seminari de cap d’estudis.

09.05.2018. Neurociència a primària. A càrrec de David Bueno. En aquesta conferència es convidarà a les direccions dels centres que participen als Seminaris de coordinació de Primària i Secundària. Començarà a les 15:30 hores i inicialment està previst fer-ho a la sala d’actes del Servei Educatiu. La durada és de 2 hores.

Documentació de la 3a sessió del seminari 7/2/2018

Dossier conflictes

Dossier escoles 2017-18

Fitxa llibre Ets única, Berta!

Fitxa llibre La Berta i les ulleres de visió empàtica.

Fitxa del llibre Que m’escoltes, Berta?

Fitxa del llibre Quina emoció! La Berta se’n va de colònies.

Fitxa del llibre Tu si que m’estimes, Berta.

18 contes d’educació emocional, alguns sobre gestió de conflictes i mediació, que formen part o han format part, del concurs BBVA de Dibuix Escolar que organitza la Fundació Antigues Caixes Catalanes.

Espai web de la Júlia Prunés www.juliaprunes.cat