Projecte SardaTIC

Us informem que ja podeu fer la vostra preinscripció al projecte SardaTIC per al curs vinent 2015-2016 i tenim diferents escoles del Garraf interessades en formar grup de treball!

SardaTIC és un projecte telemàtic que té com a objectiu principal fer arribar de manera moderna i lúdica la Sardana  i la Cobla al màxim de nens i nenes en edat escolar de tot el territori de parla catalana tot afavorint el treball col·laboratiu i en xarxa entre grups d’escoles mitjantçant les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC).
Hi poden participar escoles de Primària de tot el territori de parla catalana que vulguin treballar la Sardana i la Cobla de forma diferent i lúdica, mitjançant les TIC.
Pots consultar tota la informació d’aquest gran i innovador projecte a l’enllaç: www. sardatic.blogspot.com.es

Ompliu quan abans el formulari ja que les places són limitades!