Qui som?

El nostre Servei Educatiu està format per un equip multidisciplinar:

• CRP (Centre de recursos pedagògics): equip que dóna suport a l’activitat pedagògica dels centresi a la tasca docent de mestres i professorat, especialment, en temes de formació permanent, de recursos pedagògics i de dinamització de projectes de centre i de la zona: Marta Obrador, Caro Meléndez i Carlos López.
  • EAP (Equip d’assessorament i orientació psicopedagògic): equip que dóna suport al professorat i als centres educatius en la resposta a la diversitat de l’alumnati en relació a l’alumnat que presenten necessitats educatives especials, així com a les seves famílies per a la millor resposta educativa:  Carme Brunet, Elisabeth Galindo, Mireia Caralt, Anna Carrasco, Marta Corominas, Pilar Vegas, Sílvia González, Gisela Llobet, Meritxell Lleal, Montserrat Martí, Laia Grecco, Mirta Blanco, Marta Barceló i Inés Ojeda (psicopedagògues), Cristina Cornejo i Maria Gómez (fisioterapeutes), Elisabet Camacho i Montserrat Fontbona (treballadores socials)
  • ELIC(Equip d’assessorament i orientació en llengua, interculturalitat i cohesió social): equip que dona suport al professorat i als centres educatius en el procés d’ensenyament i aprenentatge de la llengua al llarg de les diferents etapes de manera integrada amb els continguts curriculars, en l’atenció a la diversitat relacionada amb l’alumnat d’origen estranger, en l’educació intercultural i en els Plans Educatius d’Entorn, dins de l’àmbit de la cohesió social. A la nostra zona els referents de l’equip LIC són en Carles Martínez i Mar Galisteo.
  • Auxiliar administrativa: Laura Duarte.

El Servei Educatiu també treballa de forma coordinada amb el CREDA Maresme-Vallès Oriental (Centre de Recursos Educatius per a Deficients Auditius): Isabel Espinosa, Anabel García, Ana Ramos, Neus Hernández, Maite Piqueras, Amparo Urbano, Judit Comas, Nadia Spaliviero i la Núria Ferreres.