Roboresme 2017

El Grup de Treball de Robòtica i Programació de l’Alt Maresme està format per mestres i professors/es de centres educatius.

La 4a Jornada de Robòtica i Programació de l’Alt Maresme es realitzarà el proper 18 de maig de 2017 a Tordera.
Jornada oberta a Professors visitants i centres expositors. Per qualsevol dubte contacteu amb el CRP.

PROGRAMA

• 9:30: Benvinguda, Inauguració de la Jornada i Acollida institucional al Teatre Clavé (seu 1)
  • 9:45 a 10:30: Presentació dels projectes a exposar per part dels alumnes(seu 1)
  • 10:30: Alumnes de Primària(seu 2): Esmorzar
  • 10:30: Alumnes de Secundària(seu 1): Xerrada a càrrec de Xavier Cufí (Vicorob. Grup de recerca de visió per computador i robòtica de la Universitat de Girona)
  • 11:30 a 12:30: Exposició dels projectes per part dels alumnes(seu 2)
  • 12:30: Tallers per als alumnes expositors(seu 2)
  • 13:00: Cloenda i Sortida cap als centres.
CENTRES PARTICIPANTS
SEUS de la JORNADA
  1. Teatre Clavé. Plaça de Miquel Martí i Pol s/n, Tordera
  2. Pavelló Parroquial de Tordera. Plaça de la Concòrdia, s/n, Tordera.